בקערה שמים שמנת מתוקה, חלב ,פודינג וניל , ריבת חלב ומקציפים עד לקבלת קרם יציב. מוסיפים גבינה לבנה ומקפלים לאיחוד.
טובלים כל ביסקוויט בחלב ומסדרים בשכבה אחידה על התבנית, מעל שמים חלק מכמות הקצפת ומיישרים עם פלטה / כף. מניחים מעל עוד שכבת ביסקוויטים – קצפת וחוזרים שוב על הפעולה. (יוצא 3 שכבות לתבנית כמו בסירטון). מכניסים למקרר לשעה.
לאחר מכן מוזגים מעל ממרח ריבת חלב (אם הוא קשה תחממו קצת במיקרוגל). ומפזרים קוקוס.
אם הכנתם את המתכון תעלו לסטורי ותתייגו אותי🩷






