מערבבים בקערה את כל המצרכים עד לקבלת תערובת אחידה. (במידה ויש גושי קמח יש לסנן את הבלילה).
מחממים מחבת על להבה נמוכה , משמנים מעט עם חמאה , מוזגים קצת מהבלילה ומזיזים אותה מצד לצד עד שהיא מכסה את כל המחבת בשכבה אחידה.
מטגנים כדקה והופכים בעדינות לצד השני ומטגנים עוד כמה שניות.
לאחר שמוכן מורחים כל ממרח שאוהבים.
אם הכנתם את המתכון תעלו לסטורי ותתייגו אותי.






